Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze | |||
nap:ruian [2024/12/02 15:26] – [Příklad ÚÚP v zákoně o ochraně a využití nerostného bohatství (horní zákon)] Tomáš Šedivec | nap:ruian [2025/01/02 10:37] (aktuální) – Tomáš Šedivec | ||
---|---|---|---|
Řádek 69: | Řádek 69: | ||
Nedílnou součástí vedení ÚÚP v RÚIAN je mít pro každý nový ÚÚP připravený systém dle vedení konkrétních údajů u jednotlivých ÚÚP, poskytovat metodickou a uživatelskou podporu při zavádění nových ÚÚP i při samotné evidenci a správě již existujících ÚÚP v RÚIAN. | Nedílnou součástí vedení ÚÚP v RÚIAN je mít pro každý nový ÚÚP připravený systém dle vedení konkrétních údajů u jednotlivých ÚÚP, poskytovat metodickou a uživatelskou podporu při zavádění nových ÚÚP i při samotné evidenci a správě již existujících ÚÚP v RÚIAN. | ||
- | ==== Registr bytů ==== | ||
- | Vzhledem k neexistenci uceleného a komplexního datového zdroje za bytový fond byla vytvořena meziresortní pracovní skupina, která pracuje na vytvoření referenčního datového zdroje údajů o bytech. V současné době probíhá příprava nelegislativního materiálu do vlády. K zakotvení registru bytů v právní úpravě bude nezbytná novela ZZR a případných souvisejících předpisů. | ||
- | Evidence bytů (a případně i nebytových prostor) v RÚIAN umožní vytvořit základní referenční zdroj pro možnost sdílení a vedení dalších atributů v rámci jiných agend orgánů veřejné správy. | ||
- | |||
- | S RÚIAN se počítá jako s informačním systémem pro registr bytů. Měla být definována nová evidenční jednotka „byt“ s vazbou na stavební objekt a adresní místo. Editace by měla probíhat prostřednictvím ISÚI, kde editorem budou stavební úřady, obce a případně další zákonem stanovení editoři. | ||
- | |||
- | V případě schválení záměru bude potřeba rozšířit stávající databázový model, aktualizovat editační a informační služby ISZR, rozšířit reklamační služby ISÚI, doplnit (příp. aktualizovat) výměnný formát RÚIAN, zohlednit nové prvky v aplikaci VDP a zejména upravit aplikační část ISÚI pro editaci těchto prvků. Následnou realizaci záměru bude nutné podpořit metodickou, technickou a uživatelskou podporou. | ||
==== Příklad ÚÚP v zákoně o ochraně a využití nerostného bohatství (horní zákon) ==== | ==== Příklad ÚÚP v zákoně o ochraně a využití nerostného bohatství (horní zákon) ==== | ||
Řádek 119: | Řádek 112: | ||
* (3) Registr územní identifikace, | * (3) Registr územní identifikace, | ||
+ | ==== Registr bytů ==== | ||
+ | Vzhledem k neexistenci uceleného a komplexního datového zdroje za bytový fond byla vytvořena meziresortní pracovní skupina, která pracuje na vytvoření referenčního datového zdroje údajů o bytech. V současné době probíhá příprava nelegislativního materiálu do vlády. K zakotvení registru bytů v právní úpravě bude nezbytná novela ZZR a případných souvisejících předpisů. | ||
+ | |||
+ | Evidence bytů (a případně i nebytových prostor) v RÚIAN umožní vytvořit základní referenční zdroj pro možnost sdílení a vedení dalších atributů v rámci jiných agend orgánů veřejné správy. | ||
+ | |||
+ | S RÚIAN se počítá jako s informačním systémem pro registr bytů. Měla být definována nová evidenční jednotka „byt“ s vazbou na stavební objekt a adresní místo. Editace by měla probíhat prostřednictvím ISÚI, kde editorem budou stavební úřady, obce a případně další zákonem stanovení editoři. | ||
+ | |||
+ | V případě schválení záměru bude potřeba rozšířit stávající databázový model, aktualizovat editační a informační služby ISZR, rozšířit reklamační služby ISÚI, doplnit (příp. aktualizovat) výměnný formát RÚIAN, zohlednit nové prvky v aplikaci VDP a zejména upravit aplikační část ISÚI pro editaci těchto prvků. Následnou realizaci záměru bude nutné podpořit metodickou, technickou a uživatelskou podporou. | ||
{{tag> | {{tag> | ||