Vyhledávání
Výsledky hledání můžete vidět níže.
Odpovídající stránky:
Fulltextové výsledky:
- Výsledky studie federace portálů veřejné správy @znalostni_baze
- zemní a soukromé. Tyto portály následně poskytují služby klientům (fyzickým i právnickým osobám) za jednot... je ZPDS, který zakotvil právo občanů na digitální služby a současně určil podmínky jejich realizace ze str... hodnosti systému federace portálů, bude uživateli služby umožněno provést svou identifikaci a autentizaci ... m k tomu, že množství digitálních úkonů uživatelů služby VS bude vzájemně směřovat od uživatele vůči OVM (
- Slovník pojmů eGovernmentu
- ektu nebo procesu. Viz Kritéria akceptovatelnosti služby. |ITIL v3, Slovníček termínů, definic a zkratek,... iva |Zdroj nebo způsobilost. Aktiva poskytovatele služby zahrnují vše, co může přispět k dodávce služby. |Typy aktiv mohou být následující: management, organizace... , itSMF Czech Republic, o.s., | | |** ** |Aktiva služby |Jakákoli způsobilost nebo zdroj poskytovatele sl
- Globální architektura propojeného datového fondu @znalostni_baze
- ákladních registrů a Informačním systémem sdílené služby –** součást referenčního rozhraní, která zajišťuj... částem/údajům prostřednictvím RPP. * Poskytnout služby vyrozumívání o změnách údajů, aby čtenáři mohli a... technické propojení s PPDF a napojení na všechny služby podpory výměny údajů (tedy nejen čtení, ale i pří... ákladních registrů a Informačním systémem sdílené služby, jejichž služby jsou publikovány prostřednictvím
- IMAPS - Model hodnocení dosažené úrovně interoperability veřejné služby @znalostni_baze
- odnocení dosažené úrovně interoperability veřejné služby====== =====Úvod===== Tento on-line průzkum umož... saženou úroveň interoperability digitální veřejné služby, kterou poskytují. Používá model **hodnocení dosažené úrovně interoperability veřejné služby (IMAPS)**, který orgánům veřejné správy pomáhá po... távající dosažené úrovni interoperability veřejné služby, prioritním oblastem pro zlepšení, aby se úroveň
- Informační koncepce ČR
- dná o systémy pro řízení lidských zdrojů, spisové služby, účetnictví a financí nebo elektronické pošty. ... ající k výkonu svých působností metody, nástroje, služby, programové, technické vybavení, informační systé... at klientům veřejné správy jednoduché a efektivní služby, které jim usnadní jak dosažení jejich práv a nár... firmy|UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVÉ A EFEKTIVNÍ DIGITÁLNÍ SLUŽBY PRO OBČANY A FIRMY]] - [[ikcr#digitalne_privet
- Metodika výpočtu TCO ICT služeb veřejné správy @znalostni_baze
- vlastnictví, resp. do celkových nákladů užití ICT služby**. Orgány veřejné správy mohou metodiku využívat... ávních procesů (Back-Office, Stewardship, interní služby, včetně ICT), společně s měřením výkonnosti hlavn... odpůrných procesů (Front a Middle Office, externí služby veřejné správy) tvoří jeden systém řízení výkonno... řízení produktových nákladů, zde uplatněná na ICT služby. )). Podstatou controllingu obecně (jako manažer
- Řízení jednotlivých ICT řešení @metody_dokument
- nt_cloud|Cloud]]) či posilování zájmu o digitální služby veřejné správy. Nelze odhlédnout od nových trendů... giky věcné podstaty činností v životním cyklu ICT služby / informačního / komunikačního systému veřejné sp... četně řízených změn) - VYHODNOCENÍ - UKONČENÍ SLUŽBY Grafické vyjádření logické návaznosti těchto fáz... á strategickým rozhodnutím o ukončení poskytování služby / existence systému, a končí fyzickou likvidací i
- Metodika pro evidenci služeb VS, jejich úkonů a plánu digitalizace @znalostni_baze
- d dle zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby a o změně některých zákonů (dále jen „zákon o právu na digitální služby“). Metodika je zveřejněna také na stránkách [[htt... e nejdříve udělat následující: * Identifikovat služby VS a popsat jejich atributy v agendách, které ohlašujete. * Rozložit služby VS na jednotlivé úkony a popsat jejich atributy.
- Architektura úřadu v kontextu veřejné správy a jejích vrstvách architektury @nap_dokument
- opisují v celé šíři (v celé architektuře) sdílené služby, funkčního celky či tematické oblasti. Skladba t... jné správy ČR]]. Pravidla pro jednotlivé sdílené služby, funkční celky a tematické oblasti jsou popsány v... šechny činnosti (schopnosti, procesy, funkce nebo služby, dále zastoupeny pouze pojmem funkce), které orga... vá v interakci s externím klientem nebo pro výkon služby veřejné správy externímu klientovi * Podpůrné
- Portály veřejné správy a soukromoprávních uživatelů údajů @nap
- konáním, a to včetně historie. * Interakční služby vyžadují identifikaci, autentizaci a autorizaci u... ení a doručení rozhodnutí úřadu. * Transakční služby vyžadují identifikaci, autentizaci a autorizaci u... 3 typů služeb se jedná o tzv. integrované on-line služby veřejné správy dle [[:ikcr|Informační koncepce ČR... správy, kde klient/občan může skrze samoobslužné služby pod svou zaručenou elektronickou identitou činit
- Popis sdílených služeb, funkčních celků a tematických oblastí veřejné správy ČR @nap_dokument
- rávy ČR ====== Tato kapitola nahlíží na sdílené služby, funkční celky a tematické oblasti veřejné správy... rostřednictvím jsou poskytovány centrální sdílené služby eGovernmentu i sdílené agendové služby, které jsou souhrnně zahrnuty do [[nap_dokument:architektonicka_vi... e eGovernmentu]]. V této části popisované sdílené služby, funkční celky a tematické oblasti je povinné zoh
- Jednotná digitální brána (SDG) a systém pouze jednou (OOTS) @znalostni_baze
- ntní informace, elektronické postupy a asistenční služby v různorodých oblastech, jako jsou podnikání, soc... ntní informace, elektronické postupy a asistenční služby v různorodých oblastech, jako jsou podnikání, soc... vané informace, elektronické postupy a asistenční služby. V současnosti již mohou čeští i evropští uživat... skriminaci na základě místa usazení poskytovatele služby, místa vydání platebního prostředku či umístění p
- Tabulky pro uvedení IK do souladu s IKČR @znalostni_baze
- |01 - UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVÉ A EFEKTIVNÍ „ON-LINE“ SLUŽBY PRO OBČANY A FIRMY|| |[[:ikcr#dilci_cil_11katalo... rávy (primárně samosprávnou působnost a jedinečné služby, služby přenesené působnosti jsou pro garanční ústřední správní úřad) a doplní svoji část katalogu služeb... ího celku (ÚSC) i pro své samosprávné a jedinečné služby. Za služby v přenesené působnosti zodpovídá jejic
- Rámec obsahu a výstupů architektur @nar_dokument
- by řízení zodpovědnosti za rozdílné technologické služby. V souladu se specifikací ArchiMate nedoporučuje... |Hodnota |Hodnota služby VS | |Strategická |C... |Hodnotový řetězec |Scénář dodávky služby | |Byznys |Business int... ní infrastruktury jsou to volitelně <<Komunikační služby>>, <<Komunikační funkce>> apod. (z čtyřvrstvé viz
- Systémy správy dokumentů @nap
- émech odlišných od elektronických systémů spisové služby. Správce těchto systémů musí zajistit naplnění pr... témy, které nejsou elektronickými systémy spisové služby a na základě toho se na ně nebudou vztahovat poža... č. 499/2004 Sb., na elektronické systémy spisové služby, bude to tím spíše (per arg. a maiori ad minus) p... davky, které jsou na elektronické systémy spisové služby stanoveny prováděcí vyhláškou, která se musí pohy
- Návod na oznámení výkonu agendy orgánem veřejné moci (OVM) a na převod výkonu agendy mezi OVM @znalostni_baze
- Způsoby využívání sdílených služeb, funkčních celků a tematických oblastí jednotlivými úřady @nap_dokument
- Procesní, sémiotická, bezpečnostní a provozní pravidla pro migraci na jednotnou státní doménu gov.cz @znalostni_baze
- Splnění zákonných povinností orgánu veřejné správy podle zákona o informačních systémech veřejné správy @znalostni_baze
- PODMÍNKY PRO AKREDITUJÍCÍ OSOBU A ATESTAČNÍ STŘEDISKA SLOUŽÍCÍ PRO ATESTACI DLOUHODOBÉHO ŘÍZENÍ ISVS VE SMYSLU HLAVY III ZÁKONA č. 365/2000 Sb., O INFORMAČNÍCH SYSTÉMECH VEŘEJNÉ SPRÁVY @znalostni_baze
- Doporučení k zajištění splnění Pravidel, zásad a způsobu pořizování, správy a užívání programových prostředků @znalostni_baze