Překlady této stránky:

Toto je starší verze dokumentu!


<title>eGovernment On-Line Service Bus / Informační systém sdílené služby</title>

eGovernment On-Line Service Bus (eGSB), dle legislativního znění také Informační systém sdílené služby (ISSS), je unifikované rozhraní pro sdílení údajů mezi jednotlivými informačními systémy veřejné správy. Je součást referenčního rozhraní umožňující jednotlivým AIS čerpat a publikovat údaje vedené o jednotlivých subjektech práva. Pokud agenda dle zákona vede svou evidenci údajů, má povinnost publikovat svoje údaje jiným agendám skrze eGSB / ISSS, jakožto bezpečným, standardním a dokumentovaným rozhraním pro oprávněné čtenáře. Spravuje a provozuje jej Správa základních registrů. Rozhraní eGSB / ISSS umožňuje:

  • Publikovat služby pro sdílení údajů týkajících se konkrétních subjektů a objektů práva
  • Využívat sdílení údajů na základě publikovaných služeb
  • Překlad agendových identifikátorů fyzických osob, u nichž jsou vyměňovány údaje mezi jednotlivými agendami (překlad AIFO)
  • Výměnu datových souborů s údaji o subjektech na základě pseudonymizovaných identifikátorů ve vazbě na přeložené AIFO identifikátory
  • Poskytování služeb reklamace, notifikace a aktualizace údajů poskytovaných službami AIS
  • Zajištění nezávislého auditu výměny údajů (ukládá informace identifikující dotaz a odpověď a technický kryptografický otisk zprávy – hash)

Cílem je, aby klienti veřejné správy nebyli nuceni dokládat skutečnosti, o kterých veřejná správa již ví, či které vznikly dokonce na základě rozhodnutí veřejné správy. Většina skutečností potřebných pro rozhodování veřejné správy je již někde evidována, a to formou údajů v informačních systémech veřejné správy. Dále existují skutečnosti, které sice jsou na základě rozhodování veřejné správy, nicméně nejsou dosud vedeny v AIS jako údaje (příkladem je potvrzení o studiu, dohoda o chráněné dílně apod.). Zmapováním údajů v jednotlivých agendách, které probíhá nyní v rámci nových povinností ohlašovatelů vůči RPP je postupně zjištěna základní mapa údajů evidovaných, vyžadovaných a poskytovaných v rámci jednotlivých agend a to, kde a jakým způsobem jsou evidovány a v jakém AIS. Tím, jak již bylo popsáno výše, vznikne základní datová mapa veřejné správy, a je tedy možné ji zanalyzovat a identifikovat ty údaje a skutečnosti, které jsou používány ve více agendách

Na referenčních údajích vedených v základních registrech je ověřena funkčnost principu, kdy tyto údaje a jejich změny klient nemusí dokládat, ale celá veřejná správa si tyto údaje získává prostřednictvím služeb ISZR a na základě nich pak rozhoduje. Princip sdílení údajů skrze eGSB / ISSS je pouze rozšířením tohoto funkčního celku i o další údaje.

Pro využívání eGSB / ISSS jsou definovány dvě hlavní role:

Role Popis Co zajišťuje
Publikátor (poskytovatel) Správce ISVS, ze kterého se poskytují údaje Služby publikující údaje prostřednictvím eGSB / ISSS, vychází se z agendy poskytující údaje z daného AIS
Čtenář (uživatel) OVM získávající údaje z jiné agendy na základě svého oprávnění v RPP Napojení na eGSB / ISSS a volání služeb publikátora (i více AIS dané agendy), využívá se překladu AIFO z agendy poskytovatele, čtenář volá podle AIFO své agendy v případě fyzické osoby. Pro právnickou osobu se žádný překlad nevyužívá.

V souvislosti se sdílením údajů prostřednictvím eGSB / ISSS platí následující aspekty:

  • Údaje jsou ohlášeny v registru práv a povinností jako údaje, které agenda zpracovává na základě zákonného zmocnění
  • Údaj musí být vedený v AIS
  • U údaje je jasné, jak vznikl, kdo je zodpovědný za jeho zápis, změny a správu, v jakém AIS je veden a jakým způsobem může být změněn či zrušen.
  • Poskytovatelem údaje je vždy správce AIS, v němž je údaj veden a evidován.
  • Údaj je vždy vázán na subjekt práva, či objekt práva v ZR.
  • Bude umožněno subjektu práva si pořídit výpis údajů jako výpis z informačního systému veřejné správy.

Protože cílem je efektivní a zároveň účelné propojování údajů především za účelem omezování nutnosti klienta dokládat skutečnosti, budou údaje moci být orgánem veřejné moci získávány:

  1. na základě souhlasu subjektu práva (jménem subjektu práva), nebo
  2. na základě zákonného zmocnění vedení údajů v agendě s označením čerpání v RPP (z moci úřední)

Informace k informačnímu systému sdílení údajů jsou k dispozici na stránkách MV.

Kontext eGSB / ISSS

Každá agenda je vymezena příslušnými právními předpisy. V rámci agendy se pak o subjektech a objektech vedou údaje potřebné a specifické pro její výkon. Tyto údaje je možné evidovat také jen na základě příslušných ustanovení právních předpisů. O subjektech a objektech se jedná v rámci určité agendy v určitých souvislostech (daných právními předpisy), tedy subjekty a objekty jsou v rámci výkonu této agendy chápany v určitém „kontextu“. Tyto kontexty se při výkonu různých agend liší, což se mimo jiné projevuje tím, že se v rámci různých agend jedná o jiných objektech ve vztahu k subjektům a o subjektech a objektech se evidují a případně vyměňují různé údaje. Můžeme tedy říci, že kontext:

  • určuje právní postavení entity (subjektu nebo objektu) v rámci agend a
  • jsou s ním spojené specifické údaje (atributy) entity definované v dané agendě.

Metodiky k tvorbě kontextů řeší detailnější postup

Metodika tvorby kontextů zavádí dvě roviny kontextu – technickou a konceptuální. Technická rovina kontextu je tvořena XSD schématem, které definuje syntaxi XML zpráv, ve kterých jsou vyjádřeny sdílené údaje. Pro využívání služeb eGSB/ISSS pro propojený datový fond je nutno znát zejména:

  • Agendu, ze které chce čtenář údaje využívat,
  • Agendu, kterou čtenář provádí a v níž údaje čte,
  • Kontext pro dotazování na údaje z publikujícího AIS.

Před využitím eGSB/ISSS si musí čtenář nejprve zjistit kontext a jeho XSD schéma, podle kterého bude dostávat odpovědi na dotazy ve službách eGSB/ISSS. Proto si nejdříve musí zavolat zvláštní službu eGSB/ISSS pro čtení Katalogu kontextů, ve kterém pak zjistí, jaký kontext musí volat, aby mohl získat údaje z poskytující agendy.

Konceptuální modely kontextů

Konceptuální rovina kontextu je tvořena konceptuálním modelem, který definuje sémantiku (význam) kontextu popisem jeho sémantických (významových) vazeb na ostatní kontexty vedené v rámci téže agendy, ale i v jiných agendách a popisem jeho sémantických vazeb na ontologii veřejné správy. Ontologie veřejné správy definuje základní pojmy veřejné správy, které existují napříč právním řádem ČR, a sémantické vazby mezi nimi. Příkladem takových pojmů jsou subjekt práva, objekt práva, fyzická osoba, právnická osoba, apod.

Ambicí konceptuálního modelu kontextu není modelovat reálný svět, ale jeho abstrakci popisující subjekty a objekty údajů, údaje o nich a vztahy mezi nimi tak, jak jsou definovány v legislativě a jak jsou chápány v dané agendě. Konceptuální model je odvozen z obecných významů definovaných v ontologii veřejné správy, ty přebírá, specializuje a rozšiřuje a v případě potřeby také redefinuje. Prvky konceptuálního modelu jsou propojeny na odpovídající legislativní ustanovení, ze kterých vyplývají. Protože je konceptuální model kontextu provázán na konceptuální modely souvisejících kontextů a na ontologii veřejné správy, je sám o sobě ontologií. Soubor konceptuálních modelů všech kontextů pak tvoří ontologii popisující

  • subjekty a objekty práva,
  • kontexty, ve kterých existují,
  • údaje, které jsou o nich v kontextech vedeny
  • vzájemné sémantické souvislosti

Tím tvoří konceptuální sémantickou mapu údajů vedených veřejnou správou.

Seznam kontextů

Detailní seznam kontextů je dostupný na adrese https://egsbkatalog.cms2.cz/. Tento seznam je dostupný pouze ze sítě CMS/KIVS, ne z veřejného internetu.

PořadíKód Název
1 A1029.1 Pojištěnec
2 A1029.2 Osoba samostatně výdělečně činná
3 A1029.3 Zaměstnavatel
4 A1029.4 Územně organizační jednotka
5 A1041.2001 Osoba - doklady
6 A1041.4001 Provozovatel plavidla - plavidla
7 A1041.4004 Vlastník plavidla - plavidla
8 A1041.9001 Osoba - doklady, plavidla
9 A1046.1 Řidič - podklady pro podání žádosti o řidičský průkaz
10 A1046.2 Řidič - podání žádosti o řidičský průkaz
11 A1046.2001 Osoba - zkoušky řidiči
12 A1046.3 Řidič - registrace k notifikacím změn bodového hodnocení
13 A1046.4 Řidič - osvědčení o digitálním úkonu
14 A1046.RidicRozsirene Řidič - rozšířené údaje
15 A1046.RidicZakladni Řidič - základní údaje
16 A1046.RidicZakladni Řidič - základní údaje
17 A1061.1 NBU Avizace
18 A120.1 Předání a zneplatnění ÚZ
19 A121.1 Přehled o údajích autentizované osoby
20 A121.2 Výpis údajů podnikatelského subjektu
21 A124.1 ISKN - Evidence práv pro osobu
22 A124.2 ISKN - List vlastnictví
23 A1341.1 Ověření v.z.p. pojištěnce
24 A1341.2 Oznámení OSVC PP
25 A1341.3 Oznámení OSVC PP ZP
26 A1341.4 Seznam OSVC PP
27 A1381.1 Vozidlo v Systému Elektronického Mýtného
28 A1381.2 Zahraniční provozovatel vozidla v Systému Elektronického Mýtného
29 A344.1 Notifikace prostřednictvím Portálu Občana
30 A3726.1 Pacient
31 A385.1 Oznámení OSVC PP
32 A385.2 Seznam OSVC PP
33 A385.3 Výpis z Daňové Informační Schránky
34 A385.4 Oznámení stavu účetní závěrky
35 A385.5 Výpis prijmů z Daňového priznami
36 A392.1 Dlužník
37 A392.2 ODU
38 A392.3 Nedoplatky dle ukladatele
39 A4003.1 Poskytovatelé zdravotních služeb
40 A4003.2 Zdravotnická dokumentace pacienta
41 A418.1 Osoba v pátrání
42 A418.2 Vozidlo v pátrání
43 A418.3 NBU Lustrace
44 A476.1 Registr ISIN
45 A483.1 Výpis údajů z Rejstříku trestů
46 A561.1 Výzva
47 A561.2 Projekt
48 A561.3 Vypočtené indikátory
49 A575.1 IS ÚCL
50 A8566.1 Notifikace
51 A998.1 Registr silničních vozidel
Seznam datových obsahů kontextů

Termínem datové obsahy se rozumí definice XML schémat popisujících rozhraní pro dotazování publikačních AIS, které publikují data v rámci jimi vedených agend prostřednictvím eGSB/ISSS.

PořadíKód Název
1 1 Žádost o poskytnutí údajů o vozidle z evidence Systému Elektronického Mýtného.
2 2 Žádost o poskytnutí údajů zahraničního provozovatele vozidla z evidence Systému Elektronického Mýtného.
3 A124.1.PravaProOsobu Dotaz práva osoby vedená v KN
4 A124.2.ListVlastnictvi Dotaz na list vlastnictví v KN
5 A344.1.Notifikace Definice jednotlivých kanálů pro notifikování uživatele Portálu Občana
6 A8566.1.Notifikace Definice jednotlivých kanálů pro notifikování uživatele
7 CRRDotaz Dotaz do registru řidičů
8 CrrOsvedceniDigiUkon Osvědčení o digitálním úkonu
9 CrrRidicNotifikaceBoduReg Registrace k notifikacím změn bodového hodnocení
10 CrrRidicRozsirene Dotaz do CRŘ na rozšířené údaje o řidiči
11 CrrRidicUdaje Dotaz do CRŘ na údaje o řidiči
12 CrrRidicZadostPodani Podání žádosti o řidičský průkaz
13 CrrRidicZakladni Dotaz do CRŘ na základní údaje o řidiči
14 CrrRidicZakladni Dotaz do CRŘ na základní údaje o řidiči
15 CSCEPANDLUZNIK Dotaz na nedoplatky do evidence přeplatků a nedoplatků Celní správy
16 CSCEPANNEDOPLATKYDLEUKLADATELE Dotaz na evidované nedoplatky podle ukladatele u Celní správy
17 CSCEPANODU Dotaz na stav osobního daňového účtu do evidence přeplatků a nedoplatků Celní správy
18 CSSZOsvc Dotaz do ČSSZ na údaje o OSVČ
19 CSSZPojistenec Dotaz do ČSSZ na údaje o pojištěnci
20 CSSZUoj Dotaz do ČSSZ na údaje o Územně organizační jednotce
21 CSSZZamestnavatel Dotaz do ČSSZ na údaje o Zaměstnavateli
22 DAPPRIJEM Dotaz na prijmy z Daňového přiznání
23 DISDOTAZ Dotaz na výpis z Daňové Informační Schránky
24 DISZADOST Žádost na výpis z Daňové Informační Schránky
25 EtestyOsobaZkousky Dotaz do IS eTesty na vykonané zkoušky odborné a profesní způsobilosti.
26 EVIDOSVC EvidenceOSVC
27 FormularePOCti Formuláře Portálu občana - čtení
28 FormularePOZapis Formuláře Portálu občana - čtení
29 INFPREHL Informovani o DAP
30 KALENDAR Dotaz na výpis z Daňové Informační Schránky
31 KONTROLAOSVC Kontrolní zjištění OSVČ
32 KONTROLAZC Kontrolní zjištění závislé činnosti
33 MSProjekt Projekt
34 MSVypIndi Vypočtené indikátory
35 MSVyzva Výzva
36 NBU_Lustrace NBU Lustrace
37 NBUAVIZACE NBU Avizace
38 OBNOVENISVC385 Opětovné zahájení SVČ
39 PaisCtiRSVKontexty Dotaz na vozidlo
40 PaisRsvCtiAifo Dotaz na vozidlo
41 PaisRsvCtiFormular Formuláře - čtení
42 PaisRsvCtiIco Dotaz na vozidlo
43 PaisRsvCtiNovaEkoVozidla Dotaz na vozidlo
44 PaisRsvCtiNovaEkoVozidlaAsync Dotaz na vozidlo
45 PaisRsvCtiOrv Dotaz na vozidlo
46 PaisRSVCtiOsvedceniFormular Dotaz na vozidlo
47 PaisRsvCtiPoplatek Suma poplatku
48 PaisRsvCtiPrilohu Dotaz na vozidlo
49 PaisRsvCtiRz Dotaz na vozidlo
50 PaisRsvCtiSazebnikPoplatku Sazebník poplatků
51 PaisRsvCtiSeznamFormularu Seznam registračních míst z RSV
52 PaisRsvCtiSeznamIcoAsync Dotaz na vozidlo
53 PaisRsvCtiSeznamRcAsync Dotaz na vozidlo
54 PaisRsvCtiSeznamRm Seznam registračních míst z RSV
55 PaisRsvCtiTp Dotaz na vozidlo
56 PaisRsvCtiVin Dotaz na vozidlo
57 PaisRsvCtiVozidloId Dotaz na vozidlo
58 PaisRsvCtiZmeny Dotaz na vozidlo
59 PaisRsvCtiZmenyAsync Dotaz na vozidlo
60 PaisRsvVlozPrilohu Formuláře - vložení přílohy
61 PaisRsvVozidlaAsyncOdpoved Dotaz na vozidlo
62 PaisRsvZamkniFormular Formuláře - zamknutí
63 PaisRsvZapisFormular Formuláře - zápis
64 PaisRsvZapisInformaceOPlatbe Zápis informací o platbě
65 PATRMV Dotaz na vozidlo v pátrání
66 PATROS Dotaz na osobu v pátrání
67 PDFCertifikatu Dotaz na certifikát tazatele v PDF
68 PODANPREHLED Podán přehled OSVCPP ZP
69 PODANPREHLED385 Podán přehled OSVCPP ZP
70 PONDUKONC Podnět ukončení
71 PONDUKONC385 Podnět ukončení
72 PREHLEDPLATEB Přehled plateb
73 PREVYSUZVESL Oznámení stavu účetní závěrky
74 RTFODotaz Dotaz do Rejstříku trestů
75 RTNastaveniBlokace Požadavek do Rejstříku trestů na vytvoření, popř. zrušení blokace
76 RTZadosti Dotaz do Rejstříku trestů
77 RTZadostiDokument Požadavek do Rejstříku trestů na vystavení výstupního dokumentu.
78 RTZadostiStav Dotaz do Rejstříku trestů na stav manuálně zpracovávaných žádostí.
79 SeznamCertifikatu Dotaz na certifikáty tazatele
80 SEZNAMOSVCPP Seznam OSVCPP
81 SEZNAMOSVCPP385 Seznam OSVCPP
82 SeznamPoskytovatelu Seznam poskytovatelů s dostupnou zdravotnickou dokumentací osoby
83 SPSOsobaDoklady Dotaz do IS SPS na průkazy způsobilosti, které vlastní.
84 SPSOsobaDokladyPlavidla Dotaz do IS SPS na průkazy způsobilosti a vlastněná/provozovaná plavidla.
85 SPSProvozovatelPlavidla Dotaz do IS SPS na plavidla, která provozuje.
86 SPSVlastnikPlavidla Dotaz do IS SPS na plavidla, která osoba vlastní.
87 UCETNIZAVERKA Předání a zneplatnění ÚZ
88 UclUdaje Dotaz na údaje z IS ÚCL
89 UKONCENI Ukonceni
90 Vozidlo Dotaz na vozidlo
91 VYPFOISVS Dotaz na osobu podle zákona 365/2000 Sb.
92 VypisVozidelPDF Výpis vozidel v PDF
93 VYPOOCRP Dotaz na ověření osoby vůči CRP
94 VYPSUBJISVS Dotaz na subjekt podle zákona 365/2000 Sb.
95 ZadostOVypis Žádost o výpis
96 ZAPOSVCPP Zápis OSVC PP
97 ZdravotnickaDokumentace Dokument se zdravotnickou dokumentací pacienta
98 ZMENACISPOJ Změna čísla pojištěnce
99 ZMENACISPOJ385 Změna čísla pojištěnce

Pohled na propojení integračních platforem

, 2024/08/18 19:57
Dobrý den,
Prosím Vás, naveďte mě, kde se dočtu více o vazbě eGSB/ISSS a eSSS (https://www.mvcr.cz/clanek/narodni-standard-pro-elektronicke-systemy-spisove-sluzby.aspx). Hledám pochopení jak spolupracuje standardně iSSS a eSSS, jak probíhá flow od založené např. čísla jednacího. Nemohu se dopátrat relevantních odkazů.
Děkuji, Jan Svatoš
, 2024/08/19 10:34
Dobrý den,

toto by mohla být obsáhlá problematika, ale obecně jsou to 2 rozdílné systémy. eGSB/ISSS jako součást referenčního rozhraní slouží k přenosu údajů a dokumentů, které vznikly u původce. Národní standard pro elektronické systémy spisové služby (NSESSS) se uplatňuje pouze pro informační systémy původce, které jsou klasifikovány jako elektronické systémy spisové služby (eSSL). Přes eGSB/ISSS by tedy měly být sdíleny pouze údaje a dokumenty pocházející od původce, který s nimi operuje dle platné legislativy a dokumenty uchovává ve spisové službě.

Protože v eGSB/ISSS žádné údaje ani dokumenty nevznikají, není potřeba mít implementovaný NSESSS.

Flow by mělo probíhat tak, že u původce vzniká údaj či dokument, který je správně zaevidován v eSSL, kde je opatřen číslem jednacím a součástí transakčního protokolu. Pokud je následně potřeba sdílet tyto dokumenty s jiným orgánem veřejné moci, mohou nastat 2 cesty:
- dokument je vyžádán a poslán datovou zprávou mezi úřady
- dokument je vyžádán a poslán přes referenční rozhraní mezi informačními systémy

První cesta je tradiční výměna úředních dokumentů a funguje ideálně tam, kde není potřeba rychlého transakčního rozhodování a jedná se o úřední komunikaci mezi úřady při správní činnosti (typicky vyžádání rozhodnutí v nějaké věci, např. připomínky k nové stavbě ve stavebním řízení). Druhá cesta je sdílení dokumentů pro transakční rozhodování, kdy spolu formálně komunikují úřady, ale spíše jde o propojení informačních systémů, kde posílání datových zpráv nedává smysl (např. výpis z rejstříku trestů si mohu jako úřad vyžádat přes eGSB/ISSS, kdy jej dostanu okamžitě).

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/08/19 10:51
Moc děkuji za rychlou odpověď!
Jan Svatoš
, 2024/08/08 18:19
Děkuji. Z jakého důvodu nejsou v seznamu na odkazu, který jste mi poskytl, uvedeny i informační systémy spravované soudy - např. ISAS, ISVKS..? Jsou soudní informační systémy napojeny k referenčnímu rozhraní? Děkuji.
, 2024/08/12 12:33
Dobrý den,

omlouvám se za neznalost, ale nevím co jsou systém ISAS a ISVKS, či kdo jej jejich správce. Každopádně obecně jsou soudy orgány veřejné moci, jejichž systémy jsou ISVS (konkrétně agendové informační systémy) a mají být vedeni v rejstříku ISVS. K otázce, zda jsou napojeny na referenční rozhraní veřejné správy, tak nemám přístup do evidence, ale mohu se zeptat kolegů z provozu. Obecně by ale měly být ISVS využívané soudy pro výkon agendy připojeny na referenční rozhraní.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/08/14 09:45
Dobrý den, bližší specifikaci ohledně ISASu či ISVKS naleznete zde: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/ISAS
Právě že mi přijde zvláštní, že v tom seznamu nejsou tyto IS evidovány pod soudy ani pod ministerstvem spravedlnosti. Nevím, kdo jiný by mohl být jejich správcem. Kdybyste se zeptal, zda jsou ISAS a ISVKS registrované v RAZR a zjištěné mi sdělil, bylo by to skvělé. Jde mi také o to, zda se těchto systému dotkne zavedeni AIS vyrozumívací. Díky.
, 2024/08/15 08:47
Dobrý den,

kontaktoval jsem Ministerstvo spravedlnosti, abych si stav ověřil. Systémy jsou v jejich správě, nejsou v rejstříku ISVS ohlášeny, ale s referenčním rozhraním komunikují - ikdyž zprostředkovaně přes ISSPO (informační systém pro společnou část), což je součást celé velké konsolidace IS spravedlnosti shrnutá pod eISIR https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/isvs/zobrazeni-isvs/40260.

Samotné systémy ISAS a ISVKS by měly zaniknout, respektive jejich funkcionalita přenesena do eSPIS, také součást eISIR.

Současný stav tedy určitě není ideální, možná i nevyhovující, protože samotné systémy by evidovány být měly, stejně tak komunikace s referenčním rozhraním přes jedno místo je možná, ale musí být dobře podchycená agendově, aby se údaje o FO či PO čerpaly vždy pro daný účel a systém. Všechny funkcionality eISIR (včetně eSPIS) by měly být hotové nejpozději v roce 2026, protože se jedná o projekty z IROP. Pokud do té doby objevíme zásadní nesrovnalosti ve volání služeb referenčního rozhraní ze strany resortu spravedlnosti, budeme žádat nápravu.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/08/15 13:30
Velmi děkuji za Vaši ochotu. Pochopila jsem správně, že zavedení AIS vyrozumívací se tedy soudů za současného stavu (komunikace skrze ISSPO) týkat nebude?
Děkuji.
, 2024/08/17 18:04
Dobrý den,

pokud systémy nejsou napojeny přímo a ani nejsou ohlášeny, tak bohužel ne. Přesto věřím, že danou funkčnost zajistí eSPIS.

Děkuji.

Tomáš Šedivec
, 2024/08/08 15:38
Dobrý den, je někde dostupný katalog všech informačních systémů OVM, které mají registrovaný buď publikační nebo čtenářský AIS pro využívání eGSB / ISSS?

Díky.
, 2024/08/08 16:22
Dobrý den,

seznam všech ISVS je dostupný zde https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/verejne/isvs/zobrazeni-isvs. Systémy, které jsou k referenčnímu rozhraní připojeny jsou Agendové informační systémy (AIS) registrované v RAZR https://razr.gov.cz/. Poměr je cca takový, že máme 10 000 ISVS a 4 000 AIS.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
Vložte svůj komentář: