Vyhledávání

Výsledky hledání můžete vidět níže.

Výsledky studie federace portálů veřejné správy @znalostni_baze
59 - počet výskytů, Poslední úprava:
je klientům individualizované informace (vždy pro konkrétního klienta) v dialogu (interakci) s živým (Chat) n... rnuty postupně, a to od obecné právní úpravy k té konkrétní. ==== Informační koncepce ČR==== S ohledem na s... ění pozdějších předpisů ZoEI, zejména poté určuje konkrétní národní prostředky elektronické identifikace a zp... nosti), srozumitelnost a stabilitu. Ve vztahu ke konkrétním portálům mohou být tyto obecné informační povinn
Globální architektura propojeného datového fondu @znalostni_baze
56 - počet výskytů, Poslední úprava:
objektu, pro který údaj čerpá. Agenda poskytující konkrétní údaj tedy není zodpovědná za správnou identifikac... hybnitelně zřejmé, kdo je původcem údajů, o jakém konkrétním subjektu jsou předávány údaje, jaké jsou předává... je vždy aktuální vůči zdroji prostřednictvím VDF. Konkrétní mechanismy jsou popsány v Architektuře VDF. V bu... je PPDF se počítá s tím, že oprávnění na údaje či konkrétní služby bude kontrolovat ISZR a ISSS pomocí refere
Slovník pojmů eGovernmentu
43 - počet výskytů, Poslední úprava:
nda |Souhrn úředních činností, většinou vázaný na konkrétní správní činnost, např. Agenda občanských průkazů,... nda procesu územních řízení.\\ Agenda je vymezena konkrétním zákonem, který upravuje způsob výkonu konkrétního úseku veřejné správy. |  |Institut pro veřejnou správu | ... zákonem nebo zákony, které upravují způsob výkonu konkrétního úseku veřejné správy.\\ Každá Agenda VS musí bý
Funkční a nefunkční požadavky ISVS @znalostni_baze
28 - počet výskytů, Poslední úprava:
jedná o nový informační systém pro podporu výkonu konkrétních agend veřejné správy, nebo provozní informační ... kvalitě májí být služby poskytovány, tedy jak je konkrétní funkcionalita naplňována (v jakých podmínkách a s... á definovanou kompetenční matici, kdy jsou vedena konkrétní zmocnění a odpovědnosti) je od expertního porozum... ozdělit na vysokoúrovňové modelování, které je na konkrétní implementaci nezávislé. A naopak nízko úrovňové,
Rámec obsahu a výstupů architektur @nar_dokument
21 - počet výskytů, Poslední úprava:
dy a pravidla pro používání metamodelů při tvorbě konkrétních modelů jsou následující: * Metamodel **je ab... , * Metamodel **podporuje určitou metodu** nebo konkrétní postup tvorby modelů (předepisuje modelovací jazy... TOGAF). |Role představuje přístup, resp. chování, konkrétní osoby nebo skupiny osob ve vztahu k výkonu služeb... ásti nebo cokoli hrající (účastníci se aktivně) v konkrétní akci nebo události. | |**Spolupráce (byznys)** |A
Veřejný datový fond @nap
17 - počet výskytů, Poslední úprava:
měnu, * syntaktickou – specifikace a dodržování konkrétních formátů dat, komunikačních protokolů a dalších ... datový kmen. Kompletace datového kmene agendy pro konkrétní výkon je zajišťována prostřednictvím [[nap:propoj... ím [[nap:propojeny_datovy_fond|PPDF]] ve vazbě na konkrétní subjekt práva evidovaný v základních registrech n... ě celého obsahu datových sad s údaji bez vazby na konkrétní subjekt práva. Je-li to nezbytně nutné, lze veřej
Využívání oprávnění na údaje jiných informačních systémů @znalostni_baze
13 - počet výskytů, Poslední úprava:
který z více než 140 právních předpisů odstranil konkrétní zmocnění k využívání konkrétních údajů pro konkrétní orgán veřejné moci (tzv. položková skladba). K důvodům opuštění konceptu tzv. položko... egistru práv a povinností a registrace působnosti konkrétního orgánu veřejné moci v agendě. Ústřední správní
Řízení jednotlivých ICT řešení @metody_dokument
12 - počet výskytů, Poslední úprava:
ICT portfolia (IT architektury) OVS. Přizpůsobení konkrétním situacím je však jako u jakékoliv jiné metodiky ... ie aktivit, obsahuje i jednotlivé procesní kroky, konkrétní dokumenty (jak je definuje Pokyn ministra vnitra(... jednotlivých fází slouží jednak k dokumentaci, že konkrétní úkon (např. rozhodnutí nebo jmenování) proběhl a ... ku / fáze. - Dílčí fáze a kroky – stručný popis konkrétních aktivit zařazených do této fáze životní etapy I
Osnova vzorové informační koncepce OVS @znalostni_baze
12 - počet výskytů, Poslední úprava:
erejne_spravy_cr|sdílených služeb]] jsou úřadem a konkrétním IS využívány. === Publikace služeb a IS eGovern... úřadech. Způsob a míra jejich aplikace závisí na konkrétním projektu či aktivitě. Vyhodnoťte dopady a způso... erejne_spravy_cr|sdílených služeb]] jsou úřadem a konkrétním IS využívány. ==== Publikace služeb a IS eGover... pitole. Z jejího přečtení by měla být jasná velmi konkrétní představa o tom, kdy budou jednotlivé změny dodán
Atributy modelů, pohledů a prvků @znalostni_baze
10 - počet výskytů, Poslední úprava:
ni systém, který patří k EU, nebo k CZ, nikoli ke konkrétnímu úřadu. *Každý úřad má JEDEN svůj celkový mode... |Individuální model architektury konkrétní organizace (konceptuální, logický nebo fyzický, a... odel dodávky veřejných služeb, zahrnující všechny konkrétní a typové subjekt nutné pro realizaci služby| |roz... | |Název konkrétního artefaktu, katalogu, matice nebo diagramu
Informační koncepce ČR
10 - počet výskytů, Poslední úprava:
|Cílem je realizace konkrétních služeb eGovernmentu pro všechny skupiny klientů... relevantní sdílenou platformu či službu, nebo na konkrétní služby a úkony v agendách veřejné správy, které s... ených a maximálně automatizovaných procesů řešení konkrétních životních situací. Tyto procesy by měly být kro... konem č. 12/2020 Sb. o právu na digitální služby, konkrétním a důsledným způsobem na úrovni všech jednotlivýc
Časté otázky související s využíváním NIA @znalostni_baze
9 - počet výskytů, Poslední úprava:
agendových zákonů by mělo být primárně povinností konkrétního subjektu, na který plnění zákonných povinností ... kladě plné moci, odvíjí se odpovědnost této FO od konkrétního právního titulu a způsobené škody. ==== Do SEP... zivatele.pdf|na tomto odkazu]]. ==== Dle jakého konkrétního ustanovení právního předpisu je dovozována povi... díme, že přechod z tzv. proprietární (tj. jen pro konkrétní informační systém vytvořené) elektronické identif
Co je a co není ISVS @znalostni_baze
9 - počet výskytů, Poslední úprava:
činnosti podle zvláštních zákonů. Pro určení, zda konkrétní informační systém je zároveň ISVS, je nutné posou... témů veřejné správy, které samy neslouží k výkonu konkrétních činností veřejné správy, nýbrž představují zdro... gendové informační systémy, které slouží k výkonu konkrétních činností veřejné správy (§ 2 písm. f) zákona o ... kona o ISVS). Přesto některé zákony stanovují, že konkrétní informační systém je ISVS. Na druhou stranu však
Formulářový agendový informační systém @nap
8 - počet výskytů, Poslední úprava:
a – aplikační role). Konfiguračně je řízeno, jaká konkrétní aplikační komponenta (nebo více komponent, respektive aplikačních rolí) je na konkrétním serveru spuštěna. Popsaná architektura umožňuje... IČO To, které z výše uvedených operací jsou pro konkrétní požadavek provedeny, závisí na datech požadavku. ... rováděna na základě dvou skutečností: * FAIS v konkrétním okamžiku zná požadavky, které musí prostřednictv
Struktura modelovaných architektur @nar_dokument
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
é průřezové architektury řešení * Vrstva návrhu konkrétních řešení * Design řešení a realizace dílčích ... jejich vnitřní výstavba, jak společně reagují na konkrétní potřebu (řeší ji). Její modely tedy představují v... ytvořit, vyrobit, jak uvést do provozu jednotlivý konkrétní prvek architektury úřadu. Může jít o návrh změny ... odního rámce. Na této úrovni se nevyskytují žádné konkrétní obsahy architektur (ani As-Is, ani To-Be). Tato v
Pseudonymizace subjektů v datovém fondu úřadu @nap
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
Prokazování totožnosti s využitím fyzických dokladů totožnosti @znalostni_baze
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
Práce s klientem veřejné správy na portálu @znalostni_baze
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
Metodika výpočtu TCO ICT služeb veřejné správy @znalostni_baze
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
Jednotná digitální brána (SDG) a systém pouze jednou (OOTS) @znalostni_baze
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
Bezpečnost elektronické identity @znalostni_baze
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
Systémy a služby spojené s právním řádem a legislativou @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
Registr zastupování @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
eLegalizace @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
Evidence subjektů @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
Současný a cílový stav řízení ICT VS ČR @metody_dokument
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
Řízení na úrovni útvaru ICT OVS @metody_dokument
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
Předávání obsahu datového fondu @znalostni_baze
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
ČÍSELNÍKY PUBLIKOVANÉ VE VEŘEJNÉM DATOVÉM FONDU @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručný návod na aktualizaci oprávnění na údaje @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Časté otázky související se ZoPDS @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Pokyny a techniky pro tvorbu architektury @nar_dokument
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční údaje @nap
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Metodické doporučení ke ztotožňování fyzických osob u SPUÚ @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
eGovernment cloud @nap
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @metody_dokument
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Klíčové oblasti architektury eGovernmentu
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Prostorová data a služby nad prostorovými daty @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Modelující úřady a jejich architektury @nar_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční rozhraní veřejné správy @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Osvědčení o digitálním úkonu @znalostni_baze
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mandáty a zastupování v elektronické komunikaci @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @nar_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mezistátní komunikace informačních systémů @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Spolupráce s ostatními útvary úřadu a eGovernmentu @metody_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Možné způsoby veřejného zadávání informačních systémů @znalostni_baze
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Otevřená data @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Tabulky pro uvedení IK do souladu s IKČR @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Propojený datový fond @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Identifikace klientů veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Přístupnost informací @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Katalog cloud computingu @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Katalog služeb veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Registr obyvatel @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Technická specifikace platební brány @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručná metodika efektivního modelování @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Agendový model veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Státní právnická osoba @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Předpoklady a východiska řízení ICT OVS @metody_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Národní identitní autorita @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Proces tvorby architektur @nar_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Otevřený zdrojový kód @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Příručka pro řízení organizačních změn roku 2020 (OCM) @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Architektonická vize eGovernmentu ČR @nap_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Přehledy klíčových povinností při řízení ICT VS @metody_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Klasifikace modelů a pohledů NA VS ČR @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @nap_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Dekompozice informačních systémů @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
CzechPOINT @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Zásady zpracování osobních údajů @politiky
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Registr územní identifikace adres a nemovitostí @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Sdílené provozní informační systémy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Portál občana a portál veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Základní registry @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Architektonické úložiště a nástroj @nar_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
NIA ID @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční modely a klasifikační rámce @nar_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Postupy při tvorbě a hlášení metrik @playgroud
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Identifikátory, rodná čísla a jejich vazby @playgroud
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
eGovernment On-Line Service Bus / Informační systém sdílené služby @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručný návod na přihlášení do AIS RPP Působnostní @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Podrobný návod na přihlášení do AIS RPP Působnostní @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Komunikační infrastruktura veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Informační systém základních registrů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Informační systém Evidence obyvatel @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Integrace informačních systémů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Často kladené dotazy (FAQ)
1 - počet výskytů, Poslední úprava: